Small Group Training

Prenataal

Waarom small group training als je zwanger bent?

Je wil blijven trainen tijdens je zwangerschap om jezelf en je baby zo gezond mogelijk te houden (meer weten?). En je wil topfit zijn voor de event of a lifetime: je bevalling. Wil je persoonlijke aandacht en werkt trainen met een groep gelijkgestemden extra motiverend? Dan is small group training ‘Gezond, fit & zwanger’ ideaal voor jou.

Wat ga je leren tijdens de cursus 'Gezond, fit & zwanger'?
  • Pijn aan je bekken? Zeurende pijn in je onderrug? Stijve nek en schouders? Zwangerschapskwaaltjes zijn ontzettend vervelend. Ik ga jou leren wat je er aan kan doen en hoe je het kan voorkomen.

 

  • Wel of geen buikspieren trainen? Zijn jump squats veilig of niet? Ik laat jou precies zien welke oefeningen jij veilig kan doen in elk trimester van je zwangerschap.

 

  • “Ben ik wel fit genoeg voor de bevalling?” Als jij je dit afvraagt, dan gaat deze cursus je helpen. Jij gaat topfit bevallen.

 

  • “Ah, ik word gek van al die blogs over wat ik wel en niet mag eten!” Ik snap je helemaal. Daarom krijg je in deze cursus een overzicht van alles wat je mag eten. En wat beter niet. Met voorbeelden. En alles op basis van de laatste onderzoeken zodat jij niet meer hoeft te twijfelen.

 

  • Wil jij meer of minder stress? Makkelijke keuze toch? In de reader die je krijgt bij deze cursus staan oefeningen die je gaan helpen om je stresslevels omlaag te knallen.

Postnataal

Waarom small group training na je bevalling?

Je hebt net een topprestatie geleverd waarbij een goed herstel belangrijk is. Met small group training kom jij weer in vorm en voel je je goed in je lijf (meer weten?). Wil je persoonlijke aandacht en werkt trainen met een groep gelijkgestemden extra motiverend? Dan is small group training ‘Gezond, fit & mama’ ideaal voor jou.

Wat ga je leren tijdens de cursus 'Gezond, fit & mama'?
  • Last van een diastase? Een drukkend gevoel op je bekkenbodem? Stijve nek, rug en schouders van al die uren borstvoeding geven? Urineverlies als je niest? Dit zijn allemaal klachten die voor kunnen komen na een bevalling. Ik ga jou leren wat je er aan kan doen en hoe je er mee kan omgaan.

 

  • Wel of geen buikspieren trainen? Mag ik al zwaar trainen? Wanneer mag ik gaan hardlopen? Ik laat jou precies zien welke oefeningen jij veilig kan doen en hoe je goed en veilig herstelt van je bevalling.

 

  • Wil jij je weer fit en sterk voelen na je bevalling? Dan is dit cursus voor jou. Ik ga jou helpen om weer fit en sterk te worden, zodat jij zonder problemen je knappe kind overal mee naartoe kan sjouwen.

Hoe werkt het?

Tijdens een intake kijken we hoe je beweegt en of je ergens klachten hebt. We zullen jouw doelen bespreken en het hebben over hoe je zwangerschap gaat (of is gegaan).

Gebaseerd op deze informatie krijg jij een persoonlijk afgestemd programma met oefeningen.

Met een groepje van maximaal 6 mama’s werk je een circuittraining af waarbij er aandacht is voor jouw doelen en vorderingen. Je traint dus altijd op jouw niveau, of je nou beginner bent of juist gevorderd.

Wanneer? Hoe lang? Kosten?

Prenataal

Startdata: 30 september

Looptijd: 10 weken lang, 2 x per week

Trainingsdagen: maandag & woensdag

Trainingstijden: 19:15 - 20:15

Kosten: € 379,-

Postnataal

Startdata: 3 oktober

Looptijd: 10 weken lang, 2 x per week

Trainingsdagen: donderdag & zaterdag

Trainingstijden:
Donderdag 18:30 - 19:30
Zaterdag 10:15 - 11:15

Kosten: € 379,-

Vragen? Of toch liever een kleiner groepje of personal training?

Vraag naar de mogelijkheden

Wat anderen zeggen over Training for Mamas

Als verloskundige weet ik veel over zwangerschap, maar mijn kennis over sporten en zwangerschap was eigenlijk minimaal. Deze 10-weekse cursus heeft mij echt geholpen om actief te blijven in de zwangerschap waardoor ik mij nu met 37 weken zwangerschap echt top voel! Als je graag op een effectieve en veilige manier wil trainen in of na je zwangerschap dan kan ik Training for Mamas zeker aanraden.

Marike

Jorn lette op de houding van mijn lichaam, mijn huidige techniek en hij keek tijdens het doen van de oefeningen naar mijn manier van ademhalen. Binnen no time was ik van mijn verkrampte nekspieren af, had ik meer stabiliteit rondom mijn core én heb ik geleerd hoe ik mijn bilspieren opnieuw moest aanspreken.

Nadia

Vanuit mijn werk als verloskundige weet ik hoe belangrijk fit blijven is. Toch is dat op eigen houtje tijdens mijn 1e en 2e zwangerschap niet voldoende gelukt. Daarom ben ik bij de 3e bij Jorn gestart, met enige scepsis omdat ik bij andere fit-zwangerschap-programma’s vaak blessures en toename van rug- en bekkenklachten heb zien ontstaan doordat op goede wijze trainen met een zwanger lijf in een groep vaak ingewikkeld is.

Deze scepsis verdween snel: Jorn begeleidt je tijdens het trainen zo op maat dat je juist blessures en klachten voorkomt. Het trainingsprogramma dat hij voor jou op maat maakt, rekening houdend met klachten en behoeften, heeft daarnaast een goede opbouw. Dit icm het kleine vaste groepje waarmee je traint maakte dat ik geen les wilde missen, want ik merkte dat ik sterker en sterker werd en wilde bovendien ook graag meekomen met de rest.

Marijn

Jorn is very knowledgeable and encouraging, and he offers holistic coaching tailored to specific personal needs. I can see a clear positive difference since I’ve started working with him, both on my diastasis, general form and mindset.

Coralie

Waar?

Je traint met je groepje in de private gym van Joolz in Amsterdam Noord. Jullie kunnen dus in alle rust trainen zonder gestoord te worden door andere sporters.