Small Group Training

Prenataal

Waarom small group training als je zwanger bent?

Je wil blijven trainen tijdens je zwangerschap om jezelf en je baby zo gezond mogelijk te houden (meer weten?). En je wil topfit zijn voor de event of a lifetime: je bevalling. Wil je persoonlijke aandacht en werkt trainen met een groep gelijkgestemden extra motiverend? Dan is small group training ideaal voor jou.

Wat ga je leren tijdens de trainingen?
  • Pijn aan je bekken? Zeurende pijn in je onderrug? Stijve nek en schouders? Zwangerschapskwaaltjes zijn ontzettend vervelend. Ik ga jou leren wat je er aan kan doen en hoe je het kan voorkomen.

 

  • Wel of geen buikspieren trainen? Zijn jump squats veilig of niet? Ik laat jou precies zien welke oefeningen jij veilig kan doen in elk trimester van je zwangerschap.

 

  • “Ben ik wel fit genoeg voor de bevalling?” Als jij je dit afvraagt, dan gaat deze cursus je helpen. Jij gaat topfit bevallen.

 

  • “Ah, ik word gek van al die blogs over wat ik wel en niet mag eten!” Ik snap je helemaal. Daarom krijg je een overzicht van alles wat je mag eten. En wat beter niet. Met voorbeelden. En alles op basis van de laatste onderzoeken zodat jij niet meer hoeft te twijfelen.

 

  • Wil jij meer of minder stress? Makkelijke keuze toch? In de reader die je ontvangt als je bij ons komt trainen staan oefeningen die je gaan helpen om je stresslevels omlaag te knallen.

Postnataal

Waarom small group training na je bevalling?

Je hebt net een topprestatie geleverd waarbij een goed herstel belangrijk is. Met small group training kom jij weer in vorm en voel je je goed in je lijf (meer weten?). Wil je persoonlijke aandacht en werkt trainen met een groep gelijkgestemden extra motiverend? Dan is small group training ideaal voor jou.

Wat ga je leren tijdens de trainingen?
  • Last van een diastase? Een drukkend gevoel op je bekkenbodem? Stijve nek, rug en schouders van al die uren borstvoeding geven? Urineverlies als je niest? Dit zijn allemaal klachten die voor kunnen komen na een bevalling. Ik ga jou leren wat je er aan kan doen en hoe je er mee kan omgaan.

 

  • Wel of geen buikspieren trainen? Mag ik al zwaar trainen? Wanneer mag ik gaan hardlopen? Ik laat jou precies zien welke oefeningen jij veilig kan doen en hoe je goed en veilig herstelt van je bevalling.

 

  • Wil jij je weer fit en sterk voelen na je bevalling? Dan zijn deze trainingen ideaal voor jou. Ik ga jou helpen om weer fit en sterk te worden, zodat jij zonder problemen je knappe kind overal mee naartoe kan sjouwen.

Hoe werkt het?

Tijdens een bewegingsanalyse kijken we hoe je beweegt en of je ergens klachten hebt. We zullen jouw doelen bespreken en het hebben over hoe je zwangerschap gaat (of is gegaan).

Gebaseerd op deze informatie stemmen we de oefeningen af op wat jij op dat moment aan kan.

Met een groepje van maximaal 6 mama’s werk je een circuittraining af waarbij er aandacht is voor jouw doelen en vorderingen. Je traint dus altijd op jouw niveau, of je nou beginner bent of juist gevorderd.

Wanneer? Kosten?

Prenataal

Startdata: je kan starten nadat je een bewegingsanalyse hebt gedaan.

Trainingstijden groepstrainingen Amsterdam-Noord:

Maandag 18.45 tot 19.45 uur
Woensdag 18.45 tot 19.45 uur
Donderdag 18.45 tot 19.45 uur
Zaterdag 09.00 tot 10.00 uur
Zaterdag 10.10 tot 11.10 uur

Trainingstijden groepstrainingen Westerpark:

Maandag 19.45 tot 20.45 uur
Donderdag 19.45 tot 20.45 uur

Postnataal

Startdata: je kan starten nadat je een bewegingsanalyse hebt gedaan.

Trainingstijden groepstrainingen Amsterdam-Noord:

Maandag 18.45 tot 19.45 uur
Woensdag 18.45 tot 19.45 uur
Donderdag 18.45 tot 19.45 uur
Zaterdag 09.00 tot 10.00 uur
Zaterdag 10.10 tot 11.10 uur

Trainingstijden groepstrainingen Westerpark:

Maandag 19.45 tot 20.45 uur
Donderdag 19.45 tot 20.45 uur

Vragen? Of toch liever personal training?

Vraag naar de mogelijkheden

Wat anderen zeggen over Training for Mamas

Waar?

Je traint met je groepje in de private gym van Joolz in Amsterdam Noord. Jullie kunnen dus in alle rust trainen zonder gestoord te worden door andere sporters.