Zwanger en wil jij veilig sporten in je eigen sportschool?

Train wanneer jij wilt en altijd op je niveau

8+
jaar ervaring
250+
tevreden klanten
10.000+
trainingsuren

Wat ga jij leren in deze online cursus?

Pijn aan je bekken? Zeurende pijn in je onderrug? Stijve nek en schouders? Zwangerschapskwaaltjes zijn ontzettend vervelend. Ik ga jou leren wat je er aan kan doen en hoe je het kan voorkomen.

Wel of geen buikspieren trainen? Zijn jump squats veilig of niet? Ik laat jou precies zien welke oefeningen jij veilig kan doen in elk trimester van je zwangerschap.

Ben ik wel fit genoeg voor de bevalling? Als jij je dit afvraagt, dan gaat deze cursus je helpen. Jij gaat topfit bevallen.

"Ah, ik word gek van al die blogs over wat ik wel en niet mag eten!" Ik snap je helemaal. Daarom krijg je in deze cursus een overzicht van alles wat je mag eten. En wat beter niet. Met voorbeelden. En alles op basis van de laatste onderzoeken zodat jij niet meer hoeft te twijfelen.

Wil jij meer of minder stress? Makkelijke keuze toch? De oefeningen in mijn cursus gaan je helpen om je stresslevels omlaag te knallen.

Dit is wat je krijgt als je meedoet met de cursus:

1. De reader 'Gezond, fit & zwanger'. Je krijgt advies, tips en trucs over training, zwangerschapskwaaltjes, voeding, positieve mindset, ontspanning, slaap en beweging. Alle vragen die jij hebt over trainen en voeding tijdens de zwangerschap worden beantwoord. Toch nog een vraag? Lees dan snel het volgende punt.

2. Toegang tot de Training for Mamas Member Facebook groep. Loop jij tegen dingen aan tijdens je zwangerschap? Dan is dit jouw social support network. Je kan hier al je vragen stellen over je zwangerschap, zowel aan mij als aan andere mama’s.

3. Trainingsschema's die aansluiten bij het trimester waar jij in zit en het trainingsniveau dat jij hebt. Het maakt dus niet uit of je gevorderd bent of een beginner, iedereen kan meedoen. Op een veilige manier topfit worden, wie wil dat nou niet?

4. Een voedings- en lifestyletracker waarmee jij gezonde voedings- en lifestylegewoonten kan bijhouden. Meten is weten toch?

5. Video's van alle oefeningen. Zodat jij leert hoe je de oefeningen goed moet uitvoeren.

Als verloskundige weet ik veel over zwangerschap, maar mijn kennis over sporten en zwangerschap was eigenlijk minimaal. Deze 10-weekse cursus heeft mij echt geholpen om actief te blijven in de zwangerschap waardoor ik mij nu met 37 weken zwangerschap echt top voel! Als je graag op een effectieve en veilige manier wil trainen in of na je zwangerschap dan kan ik Training for Mamas zeker aanraden.

Marike

Jorn lette op de houding van mijn lichaam, mijn huidige techniek en hij keek tijdens het doen van de oefeningen naar mijn manier van ademhalen. Binnen no time was ik van mijn verkrampte nekspieren af, had ik meer stabiliteit rondom mijn core én heb ik geleerd hoe ik mijn bilspieren opnieuw moest aanspreken.

Nadia

Jorn is very knowledgeable and encouraging, and he offers holistic coaching tailored to specific personal needs. I can see a clear positive difference since I’ve started working with him, both on my diastasis, general form and mindset.

Coralie

“Wat ik erg prettig vind is dat ik het idee heb dat je echt verstand van zaken hebt. Dat is voor mij het allerbelangrijkste bij trainingen en zeker nu ik mijn eigen lijf niet altijd even goed kan inschatten. 
Het is fijn dat je bij specifieke klachten, vragen of blessures flexibel bent in je aanbod en makkelijk de training aanpast per persoon. 
De training is gevarieerd, past goed bij de zwangerschap en geeft mij het idee dat ik fit de zwangerschap doorkom en mij ook aan het voorbereiden ben op de bevalling. 
Door de kleine groepen krijgen we allemaal veel persoonlijke aandacht, waardoor je de oefeningen echt goed leert uitvoeren en er het maximale uit kan halen.”

Jacqueline

“Hele goede ervaring gehad bij Training for Mamas! Zowel tijdens de zwangerschap heel veel bruikbare tips gehad als na de bevalling. Zeker aan te raden!”

Denise (personal trainer)

“Echt topbegeleiding gehad tijdens mijn zwangerschap! Ik wou fanatiek blijven sporten en dit werd perfect afgestemd met de juiste oefeningen voor als je zwanger bent. Ook veel geleerd mbt ademhaling en hoe om te gaan met weeën. Ik raad het iedere zwangere vrouw aan om hier te komen want het is veel meer dan gewoon een uurtje sporten.”

Britt

Klaar om fit te worden tijdens je zwangerschap? Doe dan nu mee met de cursus 'Gezond, fit & zwanger'!

ONLINE PROGRAMMA 'GEZOND, FIT & ZWANGER'

icon_schema

In het online programma vind je onder andere:

⠀⠀
◾ trainingsschema’s die passen bij jouw niveau en het trimester waarin jij zit
◾ filmpjes van alle oefeningen
◾ een reader met tips en trucs over trainen, voeding, mindset, slaap en zwangerschapskwaaltjes
◾ een lifestyle- en voedingstracker
◾ Facebook coaching groep

€ 79

Contact

Over Training for mamas

Training for Mamas geeft wetenschappelijk onderbouwde trainingen aan zwangere mama’s. Ik help jou om fit en gezond zwanger te worden én blijven. Naast kwalitatief hoogwaardige trainingen help ik jou met het creëren van een gezonde lifestyle. Ik leer je alles over voeding tijdens je zwangerschap wat jij moet weten. Ik wil alle onduidelijkheid hierover wegnemen. Zodat jij fit, gezond en onbezorgd zwanger kan zijn.

Wist je dat fit en gezond blijven tijdens en na je zwangerschap ook heel goed is voor je kindje? Een fitte en gezonde mama is een fitte en gezonde baby.

Waarom geef ik, Jorn, als man pre- en postnatale trainingen? Goede vraag! Het begon toen mijn vriendin Lenny zwanger werd. Zij houdt, net als ik, van trainen en wilde blijven sporten tijdens haar zwangerschap. Als trainer en als toekomstige papa zag ik hoe belangrijk het was voor haar (en ons kind) om fit te blijven. Met de kennis van mijn opleidingen en mijn ervaring als trainer wilde ik haar hierbij helpen. Dit vond ik zo leuk om te doen dat ik ook graag andere mama’s wil gaan helpen om fit en gezond zwanger te worden en blijven.